Fundacja Promocji i Kreatywności PIK w Nisku

Polityka przetwarzania danych osobowych Fundacji Promocji i Kreatywności PiK

Wstęp

 

Ochrona prywatności i zgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych stanowi dla Fundacji Promocji i Kratywności PiK (Fundacja PiK) najwyższy priorytet. Fundacja podejmuje odpowiednie działania, które mają na celu zapewnienie ochrony danych osobowych osób, z którymi współpracujemy lub których dane w inny sposób wykorzystujemy. W tej Polityce określamy w jaki sposób zbieramy, wykorzystujemy, przechowujemy oraz w inny sposób przetwarzamy dane osobowe. Polityka określa również prawa osób, których dane Fundacja przetwarza oraz zasady, na jakich te prawa można wykonywać. Polityka przetwarzania danych osobowych ma zastosowanie do wszystkich przypadków, w których Fundacja przetwarza dane osobowe. Prosimy o dokładne zapoznanie się z tym dokumentem. Fundacja może zmieniać tę Politykę w odpowiedzi na zmiany zachodzące w jej działalności, jak również z uwagi na konieczność dostosowywania prowadzonych operacji do najnowszych wymagań technologicznych z zakresu bezpieczeństwa oraz w związku ze zmianą przepisów prawa. O zmianach w Polityce Fundacja będzie informować z wyprzedzeniem.

Fundacja opracowała Politykę stosując zasady wynikające z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 679/2016 („RODO”).

Kto odpowiada za przetwarzanie danych osobowych?

Za przetwarzanie danych osobowych odpowiada Fundacja Promocji i Kratywności PiK, z siedzibą ul. Zasanie 45, 37-400 Nisko, NIP 602-01-44-828, KRS 0000988374. Fundacja jest administratorem danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO.

W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Fundacji pod adresem iod@fundacjapik.pl

Jak Fundacja chroni dane osobowe?

Zapewniamy odpowiednie zabezpieczenia techniczne, fizyczne, elektroniczne i administracyjne w celu ochrony danych osobowych przed nieuprawnionym dostępem. Przestrzegamy ogólnie przyjętych standardów, aby chronić przekazywane nam dane osobowe, zarówno podczas transmisji, jak i po ich otrzymaniu. Niestety, przekazywanie informacji przez Internet (w tym pocztą elektroniczną) nie jest całkowicie bezpieczne. Chociaż dołożymy wszelkich starań, aby chronić dane osobowe, nie możemy zagwarantować bezpieczeństwa danych przesyłanych do nas – każda transmisja odbywa się na własne ryzyko wysyłającego dane. Po otrzymaniu informacji stanowiących dane osobowe, zastosujemy odpowiednie procedury i zasady bezpieczeństwa, aby zapobiec nieautoryzowanemu dostępowi do tych danych.

Jakie prawa przysługują osobom w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych przez Fundację?

Osobom, których dane osobowe przetwarza Fundacja przysługują następujące prawa wynikające z przepisów RODO:

  1. Każda osoba ma prawo do otrzymania informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych (w szczególności informacji w jakim celu, jakie dane i przez kogo są przetwarzane oraz komu zostały udostępnione itp.).
  2. Każda osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do Fundacji odnośnie przetwarzania danych oraz może wnieść skargę do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, Warszawa, (https://uodo.gov.pl/).
  3. Każda osoba, której dane dotyczą ma prawo otrzymać kopię danych, które przetwarzamy.
  4. Każda osoba, której dane dotyczą ma prawo żądać usunięcia danych osobowych (jeżeli uważa, że Fundacja nie prawa ich przetwarzać) lub wnieść sprzeciw odnośnie ich przetwarzania.
  5. Każda osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść wniosek o ograniczenie przetwarzania danych osobowych.
  6. Każda osoba, której dane dotyczą ma prawo żądać sprostowania lub poprawiania danych osobowych.
  7. Macie Państwo prawo do przenoszenia danych osobowych.

W celu wykonania swoich praw możecie Państwo skontaktować się z Fundacją bezpośrednio. Każde żądanie dostępu do danych powinno być wystosowane pisemnie lub pocztą elektroniczną. W przypadku, gdy pojawią się wątpliwości odnośnie tożsamości osoby składającej żądanie, Fundacja będzie prosić o uzupełnienia żądania, w szczególności o niezbędne dane identyfikacyjne.

Fundacja będzie starać się odpowiadać na każde żądanie w terminie 1 miesiąca. Jednak w przypadkach bardziej skomplikowanych lub w razie wielu zapytań złożonych w tym samym czasie, Fundacja może przedłużyć termin odpowiedzi, o czym poinformujemy.

Staramy się, aby informacje, które przetwarzamy, były poprawne i aktualne. Dlatego w przypadku zmian Państwa danych, prosimy o poinformowanie o tym Fundacji, aby możliwe było uaktualnienie przetwarzanych danych. Zaktualizujemy dane, które są niepoprawne lub nieaktualne. 

Informacje dla osób, które rejestrują się lub uczestniczą w akcji organizowanej przez Fundację PiK

 

Ta informacja jest przeznaczona dla osób, które zgłosiły się lub uczestniczą w akcji Fundacji PiK, a także w webinarach, szkoleniach lub warsztatach organizowanych w ramach tej akcji.

I. Przetwarzanie danych osobowych uczestników i osób zgłaszających się do akcji Fundacji PiK

Jeżeli zgłaszają Państwo swój udział do akcji  przez stronę internetową: www.fundacjapik.pl lub www.fundacjapik.org , Fundacja pozyskuje dane osobowe bezpośrednio od Państwa. Zakres danych osobowych, które Fundacja pozyskuje od Państwa obejmuje:

  1. imię i nazwisko,
  2. adres email,
  3. numer telefonu,
  4. adres z kodem pocztowym,
  5. nazwę organizacji lub grupy nieformalnej,
  6. funkcję w organizacji pozarządowej, jaką Państwo pełnią.

Jeżeli w procesie rejestracji lub w ramach uczestnictwa w akcji podacie Państwo dodatkowe dane osobowe (np. dodatkowy numer telefonu), Fundacja będzie je przetwarzać łącznie z powyżej wymienionym katalogiem danych osobowych.

Celem przetwarzania danych osobowych przez Fundację jest:

  1. umożliwienie Państwu rejestracji do akcji organizowanych przez Fundację PiK,
  2. ocena Państwa zgłoszenia o przyjęcie do akcji,
  3. realizacja akcji ,
  4. kontakt z Państwem dotyczący akcji oraz jej przyszłych edycji,
  5. wypełnienie obowiązków sprawozdawczych oraz spełnienie innych obowiązków prawnych nałożonych na Fundację.

Z chwilą zgłoszenia się Państwa do udziału w akcji Fundacji PiK Fundacja przetwarza Państwa dane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO (podjęcie czynności przed realizacją umowy). Z chwilą przyjęcia Państwa do akcji Fundacja przetwarza Państwa dane na tej samej podstawie prawnej (tj. w celu wykonania umowy), natomiast kontaktuje się z Państwem działając na podstawie swojego prawnie uzasadnionego interesu, co jest zgodne z art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

II. Przetwarzanie danych w związku z realizacją umowy dotacyjnej lub umowy darowizny w ramach akcji Fundacji PiK

W przypadku, gdy w ramach akcji Fundacji PiK zawieracie Państwo z Fundacją umowę dotacyjną lub umowę darowizny, Fundacja przetwarza następujące dane osobowe:

  1. W zakresie przedstawicieli podmiotów prawnych (organizacji pozarządowych i instytucji), które zawierają umowę z Fundacją oraz uczestniczą w jej realizacji: imię i nazwisko, adres email osoby reprezentującej podmiot umowy, dane osoby do kontaktu,
  2. W zakresie osób fizycznych, które zawierają umowę darowizny z Fundacją oraz uczestniczą w jej realizacji reprezentując grupę nieformalną: imię i nazwisko, adres zamieszkania, nr dowodu osobistego oraz inne dane osobowe osoby reprezentującej grupę nieformalną, które będą niezbędne dla rozliczenia podatkowego i księgowego darowizny.

Dane osobowe są przetwarzane dla celów realizacji umowy i rozliczenia dotacji, czyli art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

III. Przetwarzanie danych osób rejestrujących się na webinaria, szkolenia i warsztaty organizowane w ramach akcji Fundacji PiK

Jeżeli nie jesteście Państwo uczestnikami akcji Fundacji PiK, a chcecie brać udział w webinarach, szkoleniach lub warsztatach organizowanych w jej ramach, Fundacja zbiera dane osobowe niezbędne do rejestracji na takie wydarzenie i do jego przeprowadzenia, takie jak: imię i nazwisko, adres email lub numer telefonu. Celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja webinarium, szkolenia lub warsztatu. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych art. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. wyrażona przez Państwa zgoda na ich przetwarzanie.

Informacje dla osób, które ubiegają się o wsparcie w ramach prowadzonych przez Fundację programów dotacyjnych oraz tzw. Funduszy Powierzonych

 

Jeżeli zgłaszacie się Państwo o wsparcie w ramach programów dotacyjnych lub funduszy powierzonych, jako przedstawiciele podmiotów ubiegających się o dotację (Wnioskodawcy), lub realizują Państwo projekty wsparte w ramach programu (Grantobiorcy), Fundacja pozyskuje dane osobowe bezpośrednio od Państwa. Zakres danych osobowych, które pozyskują od Państwa obejmuje (jest to najszerszy możliwy zakres danych osobowych pozyskiwanych przez Fundację):

A) W zakresie przedstawicieli podmiotów prawnych (organizacji pozarządowych i instytucji), które zawierają umowę z Fundacją oraz uczestniczą w jej realizacji:

    1. imię i nazwisko, funkcja osób reprezentujących wnioskodawcę/grantobiorcę, nr dowodu osobistego lub paszportu,
    2. nazwa i adres organizacji, którą Państwo reprezentują,
    3. imię i nazwisko, telefon i adres e-mail osoby do kontaktu ze strony wnioskodawcy/grantobiorcy, nr dowodu osobistego lub paszportu,
    4. inne dane osobowe, które będą niezbędne do realizacji umowy oraz rozliczenia podatkowego i księgowego darowizny.

B) W zakresie osób fizycznych, które zawierają umowę stypendialną lub umowę darowizny z Fundacją oraz uczestniczą w jej realizacji jako osoby indywidualne lub jako reprezentanci grupy nieformalnej:

  1. imię i nazwisko,
  2. adres zamieszkania,
  3. e-mail, telefon
  4. nr dowodu osobistego lub paszportu,
  5. inne dane osobowe, które będą niezbędne do realizacji umowy oraz rozliczenia podatkowego i księgowego darowizny.

Celem przetwarzania przez Fundację danych osobowych jest:

  1. umożliwienie Państwu złożenia wniosku o dotację/darowiznę
  2. ocena Państwa wniosku,
  3. realizacja umowy,
  4. kontakt z Państwem w sprawie realizacji umowy,
  5. monitoring, ewaluacja realizacji umowy oraz spełnienie innych obowiązków prawnych nałożonych na Organizatorów.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO czyli realizacja umowy oraz obowiązki prawne ciążące na Fundacji.

 

Informacje dla osób, które biorą udział w organizowanych przez Fundację wydarzeniach: debatach, konferencjach, seminariach, spotkaniach, warsztatach i szkoleniach

W przypadku, gdy bierzecie Państwo udział w konferencjach, debatach, warsztatach, szkoleniach lub innych spotkaniach organizowanych przez Fundację, Fundacja przetwarza Państwa dane osobowe dla celów realizacji takiego wydarzenia. Dane osobowe, jakie zbieramy obejmują:

  1. imię i nazwisko,
  2. adres korespondencyjny,
  3. adres email,
  4. numer telefonu,
  5. nazwę reprezentowanej instytucji.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO, czyli realizacja umowy i nasz prawnie usprawiedliwiony interes.

 

Informacje dla osób, które są zainteresowane działalnością Fundacji, w tym zgadzają się na otrzymywanie bieżących informacji od Fundacji lub inną komunikację Fundacji albo przekazują Fundacji darowiznę

Jeżeli interesuje Państwa działalność Fundacji lub chcecie Państwo wspierać działalność Fundacji, Fundacja będzie przetwarzać Państwa dane osobowe:

1) W przypadku wyrażenia zgody na otrzymywanie bieżących informacji od Fundacji, w którym będziemy informować o działaniach Fundacji, możliwości wsparcia Fundacji, planowanych wydarzeniach i nowych inicjatywach

Przetwarzamy Państwa dane osobowe na postawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. na podstawie Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych. Państwa Zgoda może zostać w każdym czasie wycofana, co nie wpływa na ważność przetwarzania danych osobowych dokonaną przed wycofaniem zgody; zakres danych osobowych przetwarzanych przez Fundację obejmuje adres email oraz numer telefonu.

2) W przypadku przekazywania darowizny Fundacji lub wspierania Fundacji w inny sposób

Przetwarzamy dane osobowe w zakresie niezbędnym do obsługi takiej darowizny oraz wpłaty 1%, w tym do jej odpowiedniego zaksięgowania i sprawozdawania, a także podziękowania za przekazane wsparcie. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli nasz prawnie uzasadniony interes.

 

Informacje dodatkowe

Czy Fundacja może przekazywać dane osobowe innym podmiotom?

Fundacja co do zasady nie przekazuje danych osobowych innym podmiotom. Jednak w niektórych sytuacjach przekazanie danych osobowych może być konieczne lub niezbędne dla osiągnięcia celów przetwarzania.

Fundacja może również przekazać dane podmiotom, które pomagają realizować cele Fundacji lub pomagają prowadzić jej działalność. Celem przekazania danych osobowych jest umożliwienie Fundacji realizacji jej celów oraz prowadzenie działalności. Większość z tych podmiotów działa jako tzw. podmioty przetwarzające (zgodnie z art. 28 RODO), jednak część z nich może występować jako samodzielni administratorzy danych osobowych. Podmioty, którym możemy przekazywać dane osobowe, obejmują następujące kategorie:

  • Firmy zapewniające usługi informatyczne i utrzymania serwerów,
  • Firmy zapewniające usługi w zakresie bezpieczeństwa informatycznego,
  • Firmy świadczące usługi telekomunikacyjne i podobne,
  • Zewnętrzni doradcy prawni,
  • Banki,
  • Firmy ubezpieczeniowe,
  • Firmy informatyczne, które świadczą usługi informatyczne,
  •  

Możemy również udostępnić dane osobowe w celu odpowiedzi na żądania zgłoszone w stosunku do Fundacji przez uprawnione organy państwowe i sądowe (np. prokuratury, sądy, policję, urzędy), a także na żądanie podmiotów, które współfinansują naszą działalność i kontrolują wykorzystywanie przez nas środków.

W innych przypadkach nie będziemy udostępniać danych podmiotom trzecim, chyba że będziemy dysponować na to zgodą osób, których dane dotyczą, lub będziemy mieli właściwą podstawę prawną do takiego działania.

Czy Fundacja przetwarza dane osobowe poza Europejskim Obszarem Gospodarczym?

Część naszych poddostawców (podmiotów przetwarzających) ma siedzibę poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Korzystając z ich usług, możemy przekazywać dane poza ten obszar. Jednak zapewniamy, aby przekazanie danych poza EOG odbyło się zawsze z poszanowaniem zasad RODO i odbywało się zgodnie z prawem.

Jak długo będziemy przetwarzać dane osobowe?

Będziemy przetwarzać dane osobowe przez okres niezbędny dla realizacji celów, o których mowa powyżej oraz do czasu wypełnienia obowiązków prawnych, które są na nas nałożone. Co do zasady, będziemy przetwarzać dane osobowe przez 6 lat od zakończenia obowiązywania stosunku prawnego, jaki łączy Fundację z uczestnikami lub grantobiorcami programów i projektów prowadzonych przez Fundację. Okres ten jest uzasadniony obowiązującym w Polsce okresem przedawnienia roszczeń cywilnych i podatkowych. Bardziej szczegółowe informacje są dostępne w tabeli poniżej:

Czy Fundacja dokonuje profilowania?

Fundacja nie podejmuje żadnych decyzji na podstawie automatycznych systemów przetwarzania danych. Nie dokonujemy również profilowania.

Linki do innych stron internetowych

Na stronach Fundacji mogą znajdować się linki do stron internetowych. Staramy się, aby linki, które umieszczamy prowadziły do stron o wysokim standardzie ochrony danych osobowych. Nie jesteśmy jednak odpowiedzialni za sposób wykorzystania danych osobowych, bezpieczeństwo i zawartość tych stron internetowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności tych stron oraz z ich regulaminami, ponieważ korzystanie z tych stron oznacza stosowanie się do zasad określonych przez ich właścicieli.

 

Ta wersja polityki prywatności została opublikowana 12 stycznia 2023.

POLITYKA COOKIES

Poniższa Polityka Cookies określa zasady zapisywania i uzyskiwania dostępu do danych na Urządzeniach Użytkowników korzystających z Serwisu do celów świadczenia usług drogą elektroniczną przez Administratora Serwisu.

§ 1 DEFINICJE

Serwis– serwis internetowy działający pod adresem fundacjapik.pl
Serwis zewnętrzny– serwis internetowe partnerów, usługodawców lub usługobiorców Administratora.
Administrator– firma Fundacja Promocji i Kreatywności PiK, prowadząca działalność pod adresem:  Zasanie, 45 37-400 Nisko, o nadanym numerze identyfikacji podatkowej (NIP): 6020144828, o nadanym numerze KRS: 0000988374, świadcząca usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu oraz przechowująca i uzyskująca dostęp do informacji w urządzeniach Użytkownika
Użytkownik– osba fizyczna, dla której Administrator świadczy usługi drogą elektroniczna za pośrednictwem Serwisu.
Urządzenie– elektroniczne urządzenie wraz z oprogramowaniem, za pośrednictwem, którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu
Cookies (ciasteczka)– dane tekstowe gromadzone w formie plików zamieszczanych na Urządzeniu Użytkownika

§ 2 RODZAJE COOKIES

Cookies wewnętrzne– pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przes system teleinformatyczny Serwisu
Cookies zewnętrzne– pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez systemy teleinformatyczne Serwisów zewnętrznych
Cookies sesyjne– pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez Serwis lub Serwisy zewnętrzne podczas jednej sesji danego Urządzenia. Po zakończeniu sesji pliki są usuwane z Urządzenia Użytkownika.
Cookies trwałe– pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez Serwis lub Serwisy zewnętrzne do momentu ich ręcznego usunięcia. Pliki nie są usuwane automatycznie po zakończeniu sesji Urządzenia chyba że konfiguracja Urządzenia Użytkownika jest ustawiona na tryb usuwanie plików Cookie po zakończeniu sesji Urządzenia.

§ 3 BEZPIECZEŃSTWO

Mechanizmy składowania i odczytu– Mechanizmy składowania i odczytu Cookies nie pozwalają na pobierania jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika. Przeniesienie na Urządzenie Użytkownika wirusów, koni trojańskich oraz innych robaków jest praktynie niemożliwe.
Cookie wewnętrzne– zastosowane przez Administratora Cookie wewnętrzne są bezpieczne dla Urządzeń Użytkowników
Cookie zewnętrzne– za bezpieczeństwo plików Cookie pochodzących od partnerów Serwisu Administrator nie ponosi odpowiedzialności. Lista partnerów zamieszczona jest w dalszej części Polityki Cookie.

§ 4 CELE DO KTÓRYCH WYKORZYSTYWANE SĄ PLIKI COOKIE

Usprawnienie i ułatwienie dostępu do Serwisu– Administrator może przechowywać w plikach Cookie informacje o prefernecjach i ustawieniach użytkownika dotyczących Serwisu aby usprawnić, polepszyć i przyśpieszyć świadczenie usług w ramach Serwisu.
Logowanie– Administrator wykorzystuje pliki Cookie do celów logowania Użytkowników w Serwisie
Marketing i reklama– Administrator oraz Serwisy zewnętrzne wykorzystują pliki Cookie do celów marketingowych oraz serwowania reklam Użytkowników.
Dane statystyczne– Administrator oraz Serwisy zewnętrzne wykorzystuje pliki Cookie do zbirania i przetwarzania danych statystycznych takich jak np. statystyki odwiedzin, statystyki Urządzeń Użytkowników czy statystyki zachowań użytkowników. Dane te zbierane są w celu analizy i ulepszania Serwisu.
Serwowanie usług multimedialnych– Administrator oraz Serwisy zewnętrzne wykorzystuje pliki Cookie do serwowania Użytkownikom usług multimedialnych.
Usługi społecznościowe– Administrator oraz Serwisy zewnętrzne wykorzystują pliki Cookie do wsparcia usług społecznościowych.

§ 5 SERWISY ZEWNĘTRZNE

Administrator współpracuje z następującymi serwisami zewnętrznymi, które mogą zamieszczać pliki Cookie na Urządzeniach Użytkownika:

  • Google Analytics
  • Google AdSense
  • Google AdWords
  • Google+
  • Facebook
  • Twitter
  • AddThis
  • Youtube
  • Vimeo
  • fundacjapik.org

§ 6 MOŻLIWOŚCI OKREŚLANIA WARUNKÓW PRZECHOWYWANIA I UZYSKIWANIA DOSTĘPU NA URZĄDZENIACH UŻYTKOWNIKA PRZEZ SERWIS I SERWISY ZEWNĘTRZNE

Użytkownik może w dowolnym momencie, samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące zapisywania, usuwania oraz dostępu do danych zapisanych plików Cookies.

Informacje o sposobie wyłączenia plików Cookie w najpopularniejszych przeglądarkach komputerowych i urządzeń mobilnych dostępna są na stronie: jak wyłączyć cookie.

Użytkownik może w dowolnym momencie usunąć wszelkie zapisane do tej pory pliki Cookie korzystając z narzędzi Urządzenia Użytkownika za pośrednictwem którego Użytkownik korzysta z usług Serwisu.

§ 7 WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI

Administrator stosuje wszelkie możliwe środki w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych umieszczanych w plikach Cookie. Należy jednak zwrócić uwagę, że zapewnienie bezpieczeństwa tych danych zależy od obu stron, w tym działalności Użytkownika oraz satnu zabezpieczeń urządzenia z którego korzysta.

Administrator nie bierze odpowiedzialności za przechwycenie danych zawartych w plikach Cookie, podszycie się pod sesję Użytkownika lub ich usunięcie, na skutek świadomej lub nieświadomej działalność Użytkownika, wirusów, koni trojańskich i innego oprogramowania szpiegującego, którymi może być zainfekowane Urządzenie Użytkownika.

Użytkownicy w celu zabezpieczenia się przed wskazanymi w punkcie poprzednim zagrożeniami powinni stosować się do wytycznych związanych z cyberbezpieczeństwem.

Usługi świadczone przez podmioty trzecie są poza kontrolą Administratora. Podmioty te mogą w każdej chwili zmienić swoje warunki świadczenia usług, cel oraz wykorzystanie plików cookie. Administrator nie odpowiada na tyle na ile pozwala na to prawo za działanie plików cookies używanych przez serwisy partnerskie. Użytkownicy w każdej chwili mogą samodzielnie zarządzać zezwoleniami i ustawieniami plików cookie dla każedej dowolnej witryny.

§ 8 WYMAGANIA SERWISU

Ograniczenie zapisu i dostępu do plików Cookie na Urządzeniu Użytkownika może spowodować nieprawidłowe działanie niektórych funkcji Serwisu.

Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za nieprawidłowo działające funkcje Serwisu w przypadku gdy Użytkownik ograniczy w jakikolwiek sposób możliwość zapisywania i odczytu plików Cookie.

§ 9 ZMIANY W POLITYCE COOKIE

Administrator zastrzega sobie prawo do dowolnej zmiany niniejszej Polityki Cookie bez konieczności informowania o tym użytkowników.

Wprowadzone zmiany w Polityce Cookie zawsze będą publikowane na tej stronie.

Wprowadzone zmiany wchodzą w życie w dniu publikacji Polityki Cookie.